Stora glad-dagen!

Idag har varit en kanondag!

Först gratis hårfärgning - ställde upp som modell på frissans utbildningsdag och blev jättefin. Alldeles gratis.

Sen kom jag hem och fick veta att Anna & Sebastian fått sin lilla dotter idag. Grattis!

Sen skulle jag visst till varje pris komma till gymmet idag trots att jag är förkyld - min PT bara måste prata med mig och INTE på telefon. Så jag ut med värkande bihålor i snålblåsten och får veta att jag vunnit gymets instagramtävling! Ett årskort bara till mig! Så nu blev det halva priset på mitt kort framöver, har ju extra dyrt kort med PT. Jäklars vad bra! :-)

Nedan ser ni vinnarbilden, det skulle vara ett kort på ens bästa träningsinspiration, och min motivation att jag vill vara en gladare, piggare, friskare mamma och inspirera henne till ett aktivt liv!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Grattis till vinsten!
Det är dina fin bilder på smyckena....
Hoppas du frisknar på dig så du kommer igång igen med träningen!

2013-03-20 @ 20:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0