Nystart/omstart!

Här har det inte hänt mycket på sista tiden... Men, nu har det framförts en önskan om att jag ska skriva mer om min träning och kost - så då gör jag väl det då! Då får de som vill ha recept lite sånt, och den som vill läsa om träning får göra det. Kom dock ihåg att mitt kostprogram är utformat för att fungera ihop med styrketräning! Det är bara sån kost jag kommer att skriva om, och jag kan ingenting om hur man äter vid annan motion. Vill man bara gå ner genom mat och inte träna alls så har jag inte heller nåt att erbjuda - mest för att jag anser det vara ett alldeles avigt tillvägagångssätt...

Ikväll har jag alltså kört ett styrkepass med PT för armar,axlar,ben och rumpa, avslutat med kort intervall och följt av 30 min Powerwalk på löpbandet. Direkt efter passet blev det en proteindrink och en banan...

Dagens middag, utan kolhydrater eftersom det inte behövs på kvällen, blev kycklingfilé med ratatouille och vitlöksfräst brysselkål. Till det en massa citronvatten - det rensar, renar och stärker på allehanda vis. Extra bra nu i vabbruari!

Receptet på salvia- och citronkycklingen hittade jag på Leila Lindholms blogg: http://blog.leila.se/leila/

Tar lite tid, men såååå värt det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0