Bakslag...

Efter måndagens triumf i benpressen blev jag sjuk. Har varit förkyld sen dess. Inte så där totalt helsänkt, men tillräckligt för att vara toktrött och inte få lov att träna.

Och som genom ett trollslag försvinner även orken och lusten att sköta maten ordentligt. Är inte det konstigt? Just som man verkligen behöver sköta maten extra noga pga utebliven träning så försvinner kollen helt..? För jag är tyvärr inte sjuk nog att kunna skylla på att jag inte orkar. Jag orkade ju baka tre sorters kakor i eftermiddags... (nej jag har inte ätit upp dem! De ska följa med till Rindö på helgens kalas. Men de har blivit grundligt provsmakade.)

Hoppas verkligen jag är frisk till nästa PT-pass på måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0