Vaaaaaaarmt...

Idag har det varit varmt. Så där varmt så man bara går omkring och flämtar. Mitt i denna värme hade jag en liten tös hemma, dunderförkyld, så tyckte det var lämpligt att stå mitt i solen och ge fart åt hennes gunga. Detta har utgjort dagens motion. Kan säga att läget är tufft för pollenallergikerna i mig också... Har lockat med både saft och Pingu (DVD) och Hello Kitty (DVD) för att få in Doris i huset. Jag gläds allt lite åt att huset är i sten.

Men vi har haft en lugn och mysig dag jag och Dorisen. Bara slöat omkring i värmen. Gungat, ätit mellis ute i skuggan, monterat och lekt i hennes lektält, målat gubbar på altanplattorna, flyttat runt möblerna i hennes rum.

Nu blir det fredagsmys med lagom välstekt gubbe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0