Igång igen

Idag har jag då varit ute och rört på mig igen! Bihåleinflammationen blev bättre nästan direkt, men jag ville verkligen inte riskera att den kom tillbaka igen så jag väntade ett par dagar extra.

Idag har jag alltså gått i ca 50 min, i hyfsat tempo, ganska plan väg i villakvarteren. Letade fram min gamla Mp3-spelare och konstaterade att det var lite pinsamt med den i denna smartphone-värld vi lever i. Kan inte ens använda spelaren i min gamla dum-phone för hörlursingången är trasig... Hur som helst så var det en ganska skön promenad, pollenterrorn till trots.

Och så fick jag tvärvända och kasta mig in på en skogsstig när jag plötsligt såg hela Doris dagis komma marscherande åt mitt håll. Allt för att undvika ett nytt gråtdrama från unga fröken för att hon fått syn på sin mamma...

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej! Kul att du kommit igång med både bloggandet och tjejmilen träning. Ska bli kul att följa hur det går och känner att jag själv blir inspirerad att komma igång mer seriöst. Lycka till med allt och hoppas vi kan ses snart. Kram på dig och resten av familjen.

2012-05-24 @ 10:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0