Dag 2

Jaha, då har jag motionerat lite igen då. Promenerade in till Leksands centrum i rask takt, pådriven av lilla mamma. Det tog ganska exakt 30 min. Sen fikade vi, jag åt Budapestlängd. Mådde apa efteråt i sedvanlig ordning. Tänk att jag aldrig lär mig att ta nåt mindre om jag nu absolut ska ha nåt alls!

Sen gick vi hem igen. Nu är jag helt slut i benen (hade för övrigt träningsvärk i häcken efter mina 30 min igår!) och har en sanslös huvudvärk. Flåsade som en galning på vägen hem gjorde jag också. Sen kom Fredrik hem med en fisk på 2,7 kg och 63 cm. Inte illa! Nu har vi åtskilliga middagar i frysen till det facila priset 40:-, dvs fiskekortsavgiften.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0