Solig sömnbrist

Hujedamej sånt barn man har! Här är hon rekordduktig och börjar sova hela nätter bara 4 månader gammal, för att sedan göra en helomvänding och vara klarvaken kl 2-3 på morgonen. Hon är inte alls arg eller ledsen, bara pigg som en lärka och nästan omöjlig att få att sova. Försöker man få henne att somna så blir hon skitarg... håhåjaja... både mamma och pappa Sjöberg är helt slut för tillfället. Tur att det är soligt så man i alla fall har lite draghjälp med livslusten där :P

I övrigt är det lugnt. Dagarna rullar förbi på nåt vis, och jag jängtar efter våren så jag nästan blir knäpp! Speciellt nu när det är isgator överallt. På fredag ska vi förresten börja på babysim - det tänker jag mig ska bli helkul! Och så ser vi så klart fram emot ankomsten av Nillas & Zeus bebis! När som helst nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0