Onsdag

Idag är det seeeegt. Ingen jätteskillnad där skulle nog vissa hävda (läs: Fredrik) men jag tycker det är osedvanligt segt. Kanske har att göra med att min mage inte kan bestämma vad den är ute efter idag. Den vill inte ha mat, inte mackor och inte vara utan. Pendlar mellan illamående och normalläge hela tiden. Liiiiite tröttsamt och ganska irriterande.

Det är i alla fall lite helg på g! Imorgon är Fredrik ledig, men inte på fredag inte. Så långhelg kunde jag glömma. Och jo - pappa: jag finns ju på en bild till vänster. Och så är det ju min mage och mina händer ;)

Har inte så mycket att rapportera, bjuder på en bild på Bountymuffins, allt enligt husguden Leila Lindholm. Tänk riktigt maffiga chokladmuffins med kokos, kokosmjölk och smält 70% choklad i smeten, med en halv bounty nedtryckt i, och en chokladglaze gjord på smält 70% choklad, grädde och honung. Gott så in i bängen och precis så mastigt mättande som de låter...
(recept:http://www.recept.nu/1.307883/leila_lindholm/agg_mejeri/bounty_cupcakes )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0