Stressmoment undanstökat!

Jag har beställt en barnvagn! En riktigt fin duovagn, i en modell som jag kikat på sen vi började fundera på att försöka få barn! Och billig var den (förhållandevis), eftersom det är förra årets modell som reas ut - i Trollhättan av alla ställen. Men de skickar fraktfritt om man beställer ett tillbehörspaket, så det gjorde vi ju :) Brio Happy heter vagnen, och den gör mig glad i alla fall. Fredrik är också nöjd ska tilläggas. Inget ensambeslut av mig! Vi har suttit hela veckan och letat vagnar och funderat fram och tillbaka, och hittade denna igår kväll. Enligt uppgift ska den nu dyka upp inom fem arbetsdagar, sen har vi fyra månader på oss att övningsköra den här hemma. Nu ska jag se klart på Pretty Woman. Kanske fira att ett stressmoment är ur världen med en bit choklad..?



Kommentarer
Postat av: Maria J

Vi har en brio happy, fast med annat chassi och med lufthjul, än det som är på din bild, helnöjd! Nog bästa köpet!

2010-03-19 @ 16:40:18
Postat av: Sara

Kul att ni har samma (typ) :) Vi valde bort lufthjul för att slippa pumpa och punka. Det skulle va helt ok gung i vagnen ändå, även om det så klart blir lite stummare. Å så kändes lättmetallchassi smart när man ska kånka eländet uppför trappan ;)

2010-03-20 @ 11:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0