Sömnlöst

Då var det dags att få sömnproblem igen då. Inte för att jag sovit så mycket de senaste månaderna, jag blir ju kissnödig en gång i kvarten känns det som... Men i natt har jag legat vaken. Kunde inte somna alls, fick gå upp å ta en macka till slut - hann bli vrålhungrig framåt midnatt. Så där satt jag i köket med en macka och zappade på TV:n. Lyckades somna framåt 2 tror jag. Vid 4.30 var det så kisspaus igen. Sen kunde jag inte somna om. Har ingen aning om när jag lyckades, men jag var inte pigg när Fredrik pussade mig och gick till jobbet vid 7.30. Ca 50 minuter senare ringde nån (och la på lagom jag hann fram så klart) och sen var jag vaken. Är vaken nu också, men det är bra seeeeegt...

Ska ta och försäkra sprattelfia och mig själv tror jag. Sen ska jag å Annika dona med monster Annas lampskärmar och så ska jag få lite hjälp att tvätta (vågar inte släpa de tunga tvättkassarna till tvättstugan själv).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0