Påsk

Nu är det dags för påsk! Och april! Blir det vår nu då kanske..?

Idag har jag flängt runt och fått en massa gjort minsann. Köpt p-biljetter hos hyresvärden, vaxat mustaschen, handlat allt påskgodis och påskpresenter, förstört mina dyra mammajeans med flit så de kanske ska passa, bakat en blåbärspaj, laddat påskäggen... och en massa annat som är kvar att göra. Just nu är prio ett att ta hand om lite disk och laga mat. Ska på amningskurs i kväll! Det ska bli intressant, inte minst att få veta hur man lägger upp en amningskurs för oss som ännu är gravida i vecka 20-24...

Och i morgon ska det åkas båt, så vi måste hinna packa ikväll efter kursen. Och kl 21 är det premiär för nya avsnitt av "Leila bakar". Och hon är ju min stora idol i köket så det kan jag ju bara inte missa!

Jag lär nog inte hinna blogga mer förrän nästa vecka så: Glad påsk! Hoppas alla får en riktigt fin påsk - förhoppningsvis med lite sol på nosen :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Äntligen lyckades jag hitta till din blogg! Spännande med amningskurs, var det Birgitta Bellskog eller? (Har också precis gått amningskurs, fast i jobbet då.) Fast synd att du missade stickningen, förstås. :)

Glad påsk! /Ida från stickcafét.

2010-03-31 @ 21:45:25
URL: http://tygochotyg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0