Another day in paradise

Idag är det segt! Stor överraskning där va? Men lite segare än det varit i veckan är det allt. Känns fortfarande som jag sover. Det töar i alla fall ute, det är alltid positivt. Och tre nätter i rad nu har jag sluppit gå upp på toa. Det har visserligen varit flera mil till toan när jag väl vaknat på morgnarna, men ändå :) Och idag går jag in i vecka 22!

Igår var jag en sväng på stan med Lela. Jag köpte väldigt viktiga saker - ny slickepott med roliga mönster på, fyrkantiga muffinsformar, och tre söta bebisplagg. Åhléns har galet fina bebiskläder! Gick med i barnklubben, så fick jag 10% rabatt på alla barnartiklar. Inte dumt alls! Ett par knallgula pluschbyxor, en lila/vitrandig body med texten "my precious! på, och en vit/rosa body med hela ryggen och ärmarna täckta med godis.

På kvällen tog vi en tur till garnbutiken i Grycksbo, jag, Lela, Annika och Maria. Hon stänger snart, slutspurt på rean! Kom hem med en hel kasse lyxiga garner, och har idag börjat på en liten kofta med luva i blå/grönmelerat garn. Lärt mig mosstickning minsann. Inte svårt, men något helt nytt för mig.

Ikväll blir det Tupperwarekalas hos Annika, final i Let´s dance, och kanske lite ostbågar.

(Jag låter ju som en pensionär! Garnbutiker, mosstickning och tupperware... håhåjaja...)

Kommentarer
Postat av: Annika

Ja, snart börjar det nog växa mossa på oss allihop =D

2010-03-26 @ 14:29:49
Postat av: Sara

Man kan ju i så fall hoppas att det är en fin sorts mossa. Kanske en sort man kan sälja ;)

2010-03-26 @ 14:53:03
Postat av: Annika

Självklart. Den allra finaste så nu blir vi miljonärer =D

2010-03-26 @ 18:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0