Mors dag

Det har varit helg igen! Under denna har vi haft besök av svärmor Gittan som bodde här fredag till söndag. Trevligt att ses tyckte vi, det var länge sen sist. Och i söndags var det ju mors dag, och Fredrik hade införskaffat en fylla-i-bok till henne. "Farmors och farfars bok", som det är tänkt att de ska fylla i till sitt barnbarn. Den handlar om deras uppväxt och liv.

Min lilla mamma fick en trädgårdsväska med matchande solhatt som vi gått ihop alla döttrar om att köpa. Vi handlade på Garden girl - superfina trädgårdskläder, men inte särskilt billigt.

Till och med jag fick en mors dag-present! Skulle väl egentligen ha varit en bröllopsdagspresent, men Fredrik kunde inte hålla sig en hel vecka till så jag fick den på mors dag. Det var en jättefin bola (pingelklocka som man har på magen så bebisen hör den och sen känner igen ljudet när den är född). Vet inte om det funkar egentligen, men tanken är fin och det är ju ett vackert smycke. Just detta är handgjort på Bali.




Kommentarer
Postat av: Tyg och otyg

Den var jättefin, och det var väl bara bra att du fick den nu! Desto längre hinner ju bebisen få höra den, menar jag. :)

2010-06-02 @ 00:21:45
URL: http://tygochotyg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0