Shopping

Idag har jag köpt världshistoriens fulaste BH. Det kändes ju så där... Det är en amningsBH, det verkade vettigt att skaffa sig i alla fall en (1) innan man beger sig till BB. Inte helt lätt att hitta rätt storlek. Så, BH:n i fråga är inte bara ful, den är dessutom alldeles för stor i kupan. Fladdrar lite liksom. Har lovat mig själv att få köpa en snyggare så fort jag vet hur stor jag egentligen behöver. Efter förlossningen. För det finns fina såna.

Nilla och Zeus är i Dalarna också, de var med på lilla shoppingrundan idag. Himla trevligt, fick bl.a. sushi. Nilla hade längtat och Zeus fick prova sin första. Alla nöjda och glada! tilläggas bör kanske att det var mamma som hjälpte till med BH-inköpet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0