Liten Doris



Här är hon alltså, vår lilla Doris. Hon kom ut kl 07.57, den 25/7 2010, efter att ha varit motsträvig in i det längsta. Hon fick hjälp av sugklockan till slut, men sen låg hon plötsligt där på min mage och blinkade. 3840 gram vägde hon, och var 48 cm lång. Nu väger hon 3460 gram, men det bör vända för nu är amningen i full gång. Och så är hon lite gul, och så är hon alldeles full med hormonprickar. En förnöjsam liten tös, som bara blir arg när magen bråkar eller jag inte får av mig amningsbehån tillräckligt fort. Och hon ser ut precis som sin pappa på hans bebisbilder :)


Kommentarer
Postat av: Fredrik Sjöberg

stolt

2010-07-28 @ 21:25:14
Postat av: Lela

Så söt!

Så var hon då äntligen här :) Grattis!!!

Nu verkar ni vara hemma igen och kan få njuta av lite egentid med Doris :) Ser fram emot att ses snart igen men tills det så önskar jag er alla allt det bästa!

Kramar i massor och grattis än en gång ^_^.



Hälsningar, Lela

2010-07-28 @ 21:44:37
Postat av: Tyg och otyg

Grattis än en gång!

Doris är ett riktigt snyggt och coolt namn tycker jag. Du kommer väl och visar upp henne på nåt stickcafé till hösten?

2010-07-29 @ 21:26:14
URL: http://tygochotyg.blogspot.com
Postat av: Maria J

Grattis igen!

2010-08-13 @ 21:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0