Tisdag

Tror nästan jag mår bra idag. Eller skulle göra i alla fall, om det inte var för den där äckliga konstiga klumpen i halsen. Fattar inte vad den beror på och varför den inte försvinner! Bläää... konstanta kväljningar. Enda gången jag inte känner av den är när jag äter, och det varken kan eller bör jag göra hela tiden.

Igår kväll fick jag hem första bebiskläderna! 7 st supersöta vita kortärmade bodies med veckodagarna på (från H&M). Kunde inte motstå dem, antagligen för att jag själv alltid velat ha trosor med veckodagarna på (kan inte minnas att jag hade några ens när jag var liten). Huvudbry uppstod dock för Fredrik - han såg ett evigt tvättande av bodies framför sig för att alla dagarna alltid skulle vara rena och redo att användas ;)

Å så fick jag min beställda gravidbaddräkt. Så fort jag mår bra så ska jag testa gravidvattenyoga på Grands spa. Tänker mig att det skulle vara helbra att gå på.

Kommentarer
Postat av: Maria J

haha, blir nog ett evigt tvättande ändå ;)

Jag gick och simmade en gång i veckan när jag väntade embla, helskönt. Men är lite deppig över att jag inte hittade, trotts letande, mammavattengympa förrän det var för sent :( tror yogan blir helskön!

Kramar

2010-01-12 @ 21:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0