Näsblod & mormorsrutor & Annika Lantz

Nu är det officiellt - jag har snutit och sprayat sönder min näsa. Nu har jag börjat blöda rejält näsblod två gånger på mindre än ett dygn. Och förkyld så in i hoppsan är jag, så inte kan jag sluta snyta heller...

Idag har jag varit snörvlig hemma i soffan, tittat på delar av säsong 2 av "förhäxad", och börjat virka en bebisfilt till syrrans snart kommande lilla Nora. Supersöt pastellfärgad mormorsruta. Ska försöka orka göra en till vår bebis sen också.

Å igår kväll började jag läsa Annika Lantz bok "9½ månad", om hennes andra graviditet och mammaledighet. Jag kan inte minnas när jag skrattade så mycket sist. Vet inte om det nånsin har hänt..? Tårarna och snoret bara forsade, hela jag hoppade och frustade av skratt och jag blev alldeles åksjuk (magen är fortfarande orolig, blir inte bättre av allt guppande). Men herregud... vill ni ha kul så läs den!


Och i helgen var lillasyster på besök med sin inte så lilla mage. Herr fotografen förevigade.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0