Åter till ordningen (igen)

Så har jag då varit frånvarande hur länge som helst igen. Måtte vara en periodare till läggningen... Men jag har en bra ursäkt denna gång. Tycker jag i alla fall.

Jag är gravid. I 12:e veckan nu. Hur kul som helst! Utom illamåendet då. Har mått alldeles överjävligt illa i flera veckor, och verkligen inte orkat med att sitta vid datorn. Har varit sjukskriven sedan 7/12, och är det en vecka till. Hoppas det ska räcka sen, skulle kännas bra att börja jobba igen.

Som en följd av att jag inte varit inne bloggen har jag ju också missat de få kommentarer jag fått. Så - Cathrine: julgranskulorna såldes ganska direkt. Men vill du ha så kan jag alltid göra flera ;)
Och Silvia: jag ska skärpa mig! Och skriva lite om jobbet (om jag får vara kvar, är ju liksom inte direkt drömmen att anställa längre).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0