guldfisk

nu har det gått ett par dagar igen då. Och nya konstigheter eller dilemman med att vara gravid dyker ständigt upp - som att det är besvärligt att sitta på Wayne´s på stickcafé ett par timmar på kvällen. Varför? Jo för att på kvällarna behöver jag fisa och det kan man ju inte bland en massa folk! Så jag kommer hem med grymt magknip. Håhåjaja...

Och igår stod jag på stan å väntade på bussen hem. Då inträffade följande sms-konversation:

från: Sara
till: Lena
"Tidiga sparkar - känns det nåt som små bubblor som liksom killas i magen?"

från:Lena
till: Sara
"Ja :-)"

från: Sara
till: Lena
"Coolt :-D"

Och det var ju ganska coolt! Satt å fånflinade hela vägen hem på bussen sen. Mindre kul är det att jag redan är så stor.. alla envisas med att det nog är tvillingar och på det örat vill jag INTE lyssna! Hualigen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0