Äckliga vecka

Från "sköna söndag" till "äckliga vecka". Vi öppnade starkt med en rejäl dos magsjuka i måndags morse, den där roliga sorten som attackerar i båda ändarna. När kvällen äntligen kom var jag helt vimmelkantig av utmattning, och Fredrik lätt paralyserad av bacillskräcken. Han gillar verkligen inte influensa. Blir intressant när vår kommande bebis får sin första magsjuka...

Även om jag fått behålla maten sen måndags eftermiddag så är magen fortfarande helt ur form. Man blir ju konstig i magen även efter bara en dags magsjuka. Sen har jag dessutom fortfarande inte riktigt räknat ut hur den funkar i egenskap av gravidmage, vet inte vad, när, hur eller hur mycket jag ska äta för att må bra riktigt... Och snuvan smet in igen via nån bakdörr när jag nu ändå var helt sänkt och inte bjöd på något som helst motstånd. Håhåjaja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0