1 månad

Idag är det en månad sedan jag klämde ur mig lilla Doris. Börjar så smått känna igen min kropp, vilket är en hett efterlängtad känsla. Det är fantastiskt obehagligt att känna magen flaxa runt och allt i den liksom sitta på fel plats...

Och Doris och äter som en galning, ska bli spännande att se vad hon väger i morgon. Det börjar kännas tyngre att flytta runt henne mellan amning och rapning... Och så är hon vaken mycket mer på dagarna (och på småtimmarna på natten), och har så smått börjat låta lite med sin egen röst (inte bara skrikrösten alltså) och tycker att skötbordet är superspännande med allt som finns att titta på där. I lördags lyckades vi genomföra ett halvt bad innan fröken upptäckte att hon blev badad och blev jättearg :)



Kommentarer
Postat av: Maria J

Söt hon är! kram

2010-08-25 @ 19:39:13
Postat av: Tyg och otyg

Grattis till enmånadstjejen! Hon är väldigt söt och jag stendiggar hennes namn fortfarande.

2010-08-25 @ 22:10:36
URL: http://tygochotyg.blogspot.com
Postat av: Tyg och otyg

Grattis till enmånadstjejen! Hon är väldigt söt och jag stendiggar hennes namn fortfarande. :)

2010-08-25 @ 22:10:51
URL: http://tygochotyg.blogspot.com
Postat av: Lela

Naaw, så söt!!! När kan vi ses igen? Vill hålla i henne ^_^.

Ha en skön helg! Kramar!

2010-08-26 @ 13:25:10
Postat av: Nilla

Underbara sötnosen =) Längtar tills vi ses så man får hålla och krama en massa! kramen NillaPilla

2010-08-27 @ 12:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0