Stickat

Nu är de klara! Mina allra första sockor nånsin! Mycket slit med den första (fick repa upp totalt 7 ggr innan mönstret blev rätt). Andra sockan gick av nån underlig anledning som en dans... Och de blev rejält långa, och de åker ner hela tiden. Men i mina stövlar håller de sig på plats! Nu ska jag sticka koftan som hör till...

Mönstret finns alldeles gratis här: http://www.garnstudio.com/lang/se/kategori_oversikt.php
(Sök på dam, sockor, sedan har de mönsternr 116-1)

Mina första egenhändgt stickade sockor!


Kommentarer
Postat av: Maria J

Snygga de blev! En annan kämpar fortfarande med den stackars raggsockan jag började på första vändan i Falun...

2009-10-01 @ 17:01:04
Postat av: Sara

Haha jaaa du ;) Det krävdes ju onekligen vilja för att bli klar med dessa... Är lite förvånad själv att jag inte bara la av :P

2009-10-02 @ 21:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0