Marknadsdag!

Idag har jag varit på Rättviks marknad med mamma, i sex timmar. Kallt som faen men ljuvligt soligt och vackert ute! Det var riktigt mysigt att skrota runt där, fredag är uppenbarligen den dag man ska satsa på. Gott om folk, javisst, men det fanns rörelseutrymme (till skillnad från helgdagarna då man bara står som packade sillar och glor).

Jag köpte mest oviktiga saker, som en zonterapi-ring som ska avhjälpa mina iskalla vinterfingrar (fast det var egentligen en present från mamma - tack så mycket!), en jättelik chokladboll som ska smaka som 88:an (har inte smakat än) och ett seriealbum med Lenore (fishies go pook-pook).

Nu ska jag avnjuta fredagskvällen med älskling och veckans True Blood - inspelat (ja jag spelar in på gammal hederlig vhs). Var helt färdig i onsdagskväll så det blev läggdags långt innan det började...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0