Fixat!

1.Jag lyckades minsann fixa inbjudningarna utan att det syns! Jag är fanimej bäst på pyssel...

2.Såg en ganska kul film igår - Ghosts of Girlfriends Past. Glömt vad den heter på svenska, men den står i nyhetshyllan just nu, men Jennifer Garner och Matthew Maconaughey (stavas det så?). Han är ett slemmigt fruntimmersraggande kräk, som under en natt möter tre flickvänsspöken och tvingas tänka om (jaaa den är helt enligt klassisk Scroogemodell). Ganska kul faktiskt. Klassisk feel good.

3.Och jag bestämde på vägen hem idag, efter att ha sett på the Secret, att idag händer något trevligt och oväntat. Så, jag har fått ett paket jag väntat på. Och grannen ringde på (har aldrig hänt under mina 4 år här att någon granne ringt på min dörr, utom när han ovanpå fick inbrott och undrade om vi sett nåt) och ville låna en brödkavel. Det fick hon. Sen kom hon tillbaka och ville låna en brödpensel. Det fick hon. Sen kom hon tillbaka med grejorna, och jag fick en påse bullar som tack. Var inte det himla trevligt så säg? Definitivt oväntat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0