Regnet det bara öser ner...

...eller droppar i alla fall. Eller beter sig som en blomdusch. Grått är det, oavsett hur regnet beter sig. Men farbrorn mittemot håller stilen, han mekar med sin cykel även idag. Måste vara en av de mest välskötta cyklarna på planeten.

I helgen pysslades det lite. Jag har gjort lite julgranskulor som jag slängt ut på tradera (dvs Fredrik har lagt ut på Tradera) för att se om de är intressanta. Sydde t.o.m. små påsar att leverera dem i.

Och så har ju Maria äntligen fått sin lilla bebis! Känns som jag var sist att få veta, men jag är för sporadisk med Facebook i vanlig ordning och får skylla mig själv ;) Stort grattis till henne och Klas och lilltjejen!




Kommentarer
Postat av: cathrine mellby

hej vännen!! Jag vill gärna köpa dina vackra julgrans kulor. Kram

2009-12-27 @ 09:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0