Kreativ helg

Det har varit skapande här hemma denna helg!

Igår var det tovning! Annika å Lela var förbi en sväng och Annika fick prova på planovning och att tova små kulor (sistnämnda var damen inte alls imponerad av...). Jag plantovade mest, fick till ett riktigt härligt färgsprakande litet stycke, kanske kan bli en kuvertväska eller nåt.

Idag har jag ägnat ett antal timmar åt ett porträtt i blyerts, men vem det föreställer och en bild på det får vänta några dagar. Det ska ges bort i present först!

I morgon och på tisdag blir det fler kreativa dagar, ska visst vara det på folkuniversitetet denna vecka. På min "åtgärd" alltså. Ska bli trevligt. Vet bara inte riktigt vad jag ska ta med å pyssla med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0