Jobba!

Jag har fått jobb! Har ni hört nåt så lustigt?(!)

Eller ja, tekniskt sett är det inte fast anställning, men sköter jag mig rätt så blir det så. Jag har fått en praktikplats på en ledig tjänst där de ska ha en ny person snarast. Men praktik först är både billigt och bra, och så blir det ju lite "provanställning" av det.

Förutom att jag haft så himla trevligt på mötena med företaget och personalen och tycker att tjänsten känns jättespännande, så kom det som en skänk från ovan! Alla mina dagar är slut 1/4 nästa år...

Så, jag ska vara (med risk för klyscha) en "spindeln-i-nätet-person". De behöver nån som sköter administration, kundkontakt, ekonomi, strukturering osv. Det kommer bli varierat, och möjligt för mig att påverka tjänsten på sikt. Spännande som bara den :) Och företaget är litet, de är i nuläget fyra anställda (inkl ägarna) plus en till praktikant (om jag fattat rätt). Å så jag då :)

Nästa vecka ska det skrivas papper!

Ikväll blir det segerdans, kramkalas och nåt riktigt gott att äta!

Kommentarer
Postat av: Annika

Stort GRATTIS!!!!!!!!



Jag sa ju det. Jag hade bestämt att det skulle gå bra. Jag är riktigt glad för din skull.Ses och hörs i morgon.

Kram Annika

2009-11-20 @ 18:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0