Jobba

Imorgon är det så dags att börja jobba. Och jag är förvånansvärt lite nervös, borde ju vara nära döden av nervknutar om jag vore mig själv. Men ganska skönt att slippa. Det enda som oroar mig är att köra, jag med mina jättesmidiga ångestattacker som envisas med att dyka upp på motorväg... håhåjaja...

Idag blir det mer adventspynt och lite julshopping. Kanske en lussebulle eller två. Gillar inte alls sötsaker just nu av nån anledning, blir mest salt när jag blir småsugen på kvällen. Så vi får se om det blir nån lussebulle...


Kommentarer
Postat av: Maria J

Hur gick det på jobbet ??

2009-11-30 @ 13:25:34
Postat av: Sara

Det gick bra :) Ganska lugn start igår, lite mer att göra idag. Blir väl mer å mer efterhand som jag hinner få grepp om saker och ting :P

2009-12-01 @ 09:43:41
Postat av: silvia

ooohh jag visste inte att du hade fått jobb! Grattis!!!! Men du skriver inte mer på blogg??? Vill veta hur det går för dig!!!

2009-12-17 @ 07:23:27
URL: http://www.kukeliku.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0