Gråväder, del 10

Så var det ny vecka. Några dagar sen sist. Händer inte så mycket just nu måste jag säga. Fortfarande snuvig, fortfarande "kursmogrejen" att gå på och uppgifter till den. Var och vaccinerade mig idag. Får väl se om den biter på mig den där sprutan - det var tydligen tveksamt eftersom jag är förkyld. Om man redan är sjuk så är kroppen tydligen upptagen på annat håll och tar inte itu med vaccinationen. Håhåjaja... Det gick bra i alla fall, inget ont i armen.

Sushin i lördags blev för övrigt riktigt lyckad. Och ja, vi gör som vi vill med den - inte alls korrekt. Japanska sushikockar vänder sig i sina gravar, vi avnjöt en kalasmåltid (och lunch dagen efter).

 

Och i söndags var vi på Dala digitalsalong. Fredrik fick med två bilder i visningen (de väljer ut 60 bilder som visas + 20 som får priser. Totalt ca 250 bilder skickades in). Båda var fina bilder på mig!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0