Trist väder!

Vad hände med det fina vädret? Nu bara regnar det. Eller är soligt en liten stund, för att sedan regna igen.. Håhåjaja... det blir i alla fall grönt å fint ute.

Idag är jag lite stolt också, för jag lyckades gå ut å gå i förmiddags - innan det kom moln å regn! Så jag har minsann fått både motion och lite sol på nosen, men bara lite, går inte utan min keps! Och apropå det så kanske jag skulle investera i en ny keps snart, på min står det Broloppet (vilket år var det de invigde Öresundsbron?) och den är ganska sliten nu.

Å så har jag ätit makrill idag, för första gången på länge. Gud så gott! Är alldeles för dålig på att äta fisk och få i mig naturligt omega 3 - jag som inte alls gillar att svälja stora kapslar tycker mig behöva det. Om vi kommer iväg till Gotland i sommar så ska jag åka till fiskrökeriet i Kattvik och köpt vitlöksrökt makrill att kalasa på. Å rökt flundra. Å färska rääääkor! Jisses. Jag tror bestämt det är lunchdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0