Scannad

Idag har jag testat ultraljud. Det var otrevligt.

Den som hänger med lite vet att jag tyckt mig ha nåt vajsing i magen, så jag gick till doktorn som inte kunde känna nånting konstigt alls. Men jag fick en remiss på ultraljud, så nu har jag blivit kollad. Grundligt. Min mage är skitarg på mig nu. Huuuu vad otrevligt det är att bli så våldsamt klämd på på magen. Och så har jag sånt där klet i naveln! Det lär få vara där tills det växer bort av sig självt säger jag bara. När hon scannade rakt ner i naveln fick jag hålla i mig för att inte springa skrikande därifrån, får rysningar av att bara tänka på det. *iiiih* liksom. De ska ge FAEN i min navel!

Jag skulle scanna in en astjusig bild på mig nu tänkte jag, men scannern har hängt sig och jag är alldeles för trött för att fixa det. Får se om det funkar igen i eftermiddag. Nu tänker jag ta en tupplur.

Och nej - jag har inte fått besked om jobbet än. På onsdag har jag befunnit mig i limbo i fem veckor.

(Förresten så sa ultraljudsdamen att hon inte kunde se nåt fel, men min husläkare ska få resultaten och höra av sig inom en vecka.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0