Otäcka saker

Visste ni att tandläkare är onda? De är ute efter en pengar!!! Eller så är det universum som hörde mig tänka att jag kanske skulle kunna köpa en ny bokhylla, och tänkte att "det måste vi stoppa!" Först undersökningen idag - 760 spänn! Hualigen! Men en planerad utgift. Jag hade dock INTE planerat att ha hål i en visdomstand! Här borstar man som en tok och så är det lik förbaskat hål? Va? Så nu ska den dras ut, verkar ju onödigt att laga på en porös gammal gadd som ändå sitter snett och tydligen är omöjlig att hålla ren... Eländes elände... (jag har ingen som helst tandläkarskräck, men jag tycker verkligen inte om räkningen).

Hur som haver - de har börjat bygga byggställningar på vårt hus nu. Väldigt stiligt. Nu går det folk utanför våra fönster å samtliga persienner är nerdragna. Lär vara nere till midsommar nu då. Dagsljus är ju ändå bara för mesar...

Kommentarer
Postat av: Annika Olani

Ja tandläkare är inte att leka med och inte räkningarna heller (om man nu inte kan få soc att betala dem förståss =0).



Så var det det där med folk utanför fönstret, man kan ju tro att man skulle vara fri från det när man bor på andra våningen, men icke! Jag får väll se hur det ser ut i morgon. Ha det gott. Ses i mor'n. Kram / Annika

2009-03-31 @ 22:23:27
Postat av: silvia

Många tandläkare ljuger om hålar och vill laga när det inte behövs!!! Tro aldrig på dem, titta på rontgen och laga bara om du ser ett stort hål själv i rontgen!!!

2009-04-06 @ 09:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0