Jahapp..?

...och nu är jag plötsligt datasupport för karln som köpte skrivaren... och inte kan jag hjälpa till heller, är ju knappast expert. Allra minst när jag inte vet vad han har för dator och programvara.. håhå jaja.

Och gubben min har somnat i badkaret (igen) och jag har drabbats av nåt ryck och sitter och broderar en påsklöpare. Jag vet, jag är 1000 år gammal. Men jag gillar ju pynt, flippar ut helt till jul! Av någon okänd anledning har jag aldrig pyntat till påsk - tyckte det var på tiden. Å så blir jag ju lite lätt besatt så jag har suttit i flera timmar under devisen "bara de där stygnen på sidan också". Allt medan säsong fem av Förhäxad rullar på i bakgrunden.

Tur att man blir kissenödig ibland :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0