Fina koppen

Idag har jag tvingat min käre make att rasta sin fru lite, hon får ju komma ut å leka så sällan. Jag bestämde att en tur till Kupolen dög fint, slappade runt och glodde mest. Är för pank för att få ha riktigt kul. Dessutom har jag inte varit på humör för att shoppa kläder osv på sista tiden. Hittade däremot en sketasnygg kristallkrona som jag ville ha, bara 5000 spänn. Som hittat!

Däremot hittade jag en väldigt fin tékopp på Indiska. Det är en svensk designer (vars namn jag så klart redan glömt) som gjort porslin för Indiska, superfina saker! Denna kopp, skålar och ett stort fat fanns på vår lilla Indiska. Finns med största sannolikhet mer saker på en större butik... Och FYI: målningarna är mörkt blå på koppen. Taskigt lyse i köket bara ;) 79,50 kostade den.

Nu blir det Melodifestival!


                  

Kommentarer
Postat av: Annika Olani

Ja visst e de fina. Såg dom också när jag var in här i Falun. Där fanns det även en jttefin tygväska med smma motiv. Super fin.



Ha't gott Kram

2009-03-15 @ 09:33:20
Postat av: Maria J

Värsta snygga koppen! Den bara ropar att man ska ta en kopp te! Tror bestämt att jag snart måste gå en runda och uppdatera mig på Indiska :) Kramar

2009-03-17 @ 21:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0