Ynk!

Jahopp - då var man sjuk då. Efter natten från helvetet med noll sömn och oräkneliga kräkbesök till badrummet komplett med full panikattack och hysteriska tårar har jag nu återfått förmågan att stå upp. Var helt slut i morse också, kunde inte sova så jag gick upp - bara för att upptäcka att jag inte kunde sluta gråta.

Nu har det tagits ett antal tupplurar och druckits lite yoghurt och tuggats på lite torra brödbitar och känns bra i magen igen. Men resten av kroppen lämnar jag gärna över till nån som inte har nåt emot att ha inte överallt och som gillar att hosta som en tok med täta mellanrum.. *harkelsnörvel*

De goda nyheterna är att Fredrik är nästan helt frisk efter sin vecka på rygg. Han ska jobba i morgon, jag ska ringa runt på lite lägenheter i stan. Om jag kan prata vill säga :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0