Tisdag

Soligt idag igen! Och inga byggare på ställningarna utanför! Trodde väl aldrig att jag skulle kunna bli så glad av att kunna dra upp persiennerna på morgonen :)

Idag ska jag till tandläkaren. Dra ut en visdomstand. Ser inte ett dugg fram emot det trots att jag inte lider av någon som helst tandläkarskräck. Jag gillar inte räkningen bara. Och så tar det sån evinnerlig tid innan jättekratern efter såna stora tänder läker... Blääää...

För den som undrar hur det gick med rensingen av kryddskåpet igår så kan jag stolt meddela att även där var mer än hälften utgånget - det mesta sedan mer än två år :P Mest var det Fredriks starka kryddor (cayenne, piripiri, chili osv) som blivit gammalt, han får ju aldrig använda dem med en sån mesig fru i huset ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0